انتقال پرونده های دمشق به پاریس

قابل توجه کسانی که در سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ سی اس کیو دریافت و در دمشق پرونده فدرال باز کرده اند:

طبق آخرین اخبار و اطلاعاتی که از دوستانی که داراری پرونده فدرال ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ بوده اند ( پرونده های باز شده در دمشق) به دست ما رسیده وضعیت پرونده آنها در سایت CIC تغییر کرده و به اطلاع آنها رسیده که پرونده آنها به دفتر پاریس منتقل شده و احتمالا از آن دفتر تماس گرفته خواهد شد:

We transferred your application to the Paris office on February 28, 2013. The Paris office may contact you.

بنا به داده‌های وازرت مهاجرت کبک در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۲ تعداد پرونده‌های نیروی متخصص متقاضی پذیرفته شده توسط استان کبک ۲۲۲۰ و آنها که از طریق برنامه سرمایه گذاری تقاضا کرده و تقاضایشان پذیرفته شده، ۸۲۵ مورد است.

با توجه به اینکه طبق اطلاعات موجود بیش از ۳۰۰۰ نفر از این دوستان در صف دریافت ویزا بوده اند و ظرفیت محدود دفتر آنکارا باعث معطلی چند ساله آنها و مهاجران بعدی که در سالهای بعد CSQ دریافت کرده اند می شده است، این می تواند خبر خوبی در جهت تسریع روند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی کبک باشد.

همچنین نباید نقش دوستانی که با پیگیری مجدانه خود و حتی با شکایت از وزیر مهاجرت کانادا به صورت تاثیر گذاری قضیه را پیگیری نموده اند، از یاد برد.

موفق باشید

Share

5 thoughts on “انتقال پرونده های دمشق به پاریس

  1. با تشکر
    من فکر میکردم فقط ۲۰۱۰ رفته پاریس ؟ پس با این حساب پرونده من که فوریه ۲۰۱۲ است به نظر شما کی به مدیکال میرسه؟

    1. تقریبا ۸۰ درصد پرونده ها به پاریس رفته است انهایی که سی اس کیو ۲۰۱۰ دریافت کرده اند وفایل فدرال ۲۰۱۱ داشتند به پاریس رفته است و کسانی مصاحبه ۲۰۱۱ داشتند همچنان آنکارا است ان دسته کسانی که ۲۰۱۲ هستند باید صبر کنند و مدت زمان ۳۴ ماه آنکارا انتظار می رود به زمان سابقه خود باز گردد چون تعداد فایل فدرال انکارا در سال ۲۰۱۱ زیر ۴۰۰ پرونده است

  2. سلام من یک سال پیش فایل نامبر فدرال را گرفتم و چند روز پیش ایمیلی از پاریس گرفتم که ۴۹۰ دلار و فرم هایی که برای فدرال فرستادم رو دوباره خواسته بود . و تاکید کرده اگر ۴۹۰ دلار را رداخت نکنبد مدیکال شما معتبر نیست در صورتیکه من هنوز مدیکال را دریافت نکردم !!! در ضمن من این مدارک رو کجا باید بفرستم به پاریس ؟

    1. با درود بلی باید ۴۹۰ را به صورت بانک درفت پرداخت کنید و مدارک را به اردس پتریس بفرستید جهت اطلاعات بیشتر به من ایمیل بزنید pa5879@gmail.com

  3. سلام
    من امتیاز رشته ام برای کبک صفر است و می خواستم از طریق مدرک فنی و حرفه ای (آرایشگری)برای کبک یا فدرال اقدام کنم آیلتس جنرال ۵٫۵ را دارم یک سال هم سابقه کار دارم اما بیمه ام مرتبط با آرایشگریم نیست آیا امکان این فرآیند هست یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.