آخرین اخبار از مصاحبه های کبک در استانبول ۲۰ آبان۱۳۹۰

طبق اخباری که از مصاحبه های جاری در استانبول به گوش می رسد، مصاحبه ها از روند خوبی برخوردار بوده و اکثر دوستان قبول شده اند البته تعدادی نیز بوده اند که متاسفانه مردود شده اند. به محض بازگشت این دوستان اخبار دقیق تری به اطلاع خواهد رسید.
یکی از افرادی که امروز مصاحبه داشته گفته است:
امروز مصاحبه ما راس ساعت ۱۱:۳۰ شروع و ۱۲ تمام و موفق به گرفتن CSQ شدیم. جو مصاحبه بسیار خوب و آفیسرها جدید هستند. بسیاری از دوستان هم قبول شده بودند و البته بنا بر شنیده ها تعدادی هم در روز قبل رد شده بودند. امروز که ما آنجا بودیم همه قبول شده بودند. سوال ها همه منطقی و برخورد آفیسر بسیار خوب بود. ما با آفیسر آقا بودیم و بنا بر شنیده ها آفیسر خانم از این آقا نیز مهربان تر است. هر کس در پرونده اش مورد مشکوکی نپداشته باشد حتما قبول خواهد شد. به امید موفقیت همه دوستان. سعی خواهم کرد امشب اطلاعات بیشتری ارسال کنم.

Share

41 thoughts on “آخرین اخبار از مصاحبه های کبک در استانبول ۲۰ آبان۱۳۹۰

  1. سلام خواهشمندم لیستی از مدارک لازم برای تشکیل پرونده مهاجرتی به کبک را در این سایت بگذارید تا به عنوان یک مرجع به کار رود.
    آیا فرم قرارداد مالی باید همراه گواهی بانکی که مقدار حساب بانکی در آن نوشته شده باشد؟لطفا کامل توضیح دهید.باسپاس از زحمات شما

  2. لیست مدارک مورد نیاز طبق لینک اصلی مهاجرت به کبک استhttp://www.immigration-quebec.gouv.qc.ca/en/biq/damascus/dcs-workers/list-documents.html
    مطابق لیست فوق گواهی مالی از بانک نیازی نیست
    عدم سو پیشینه نیازی نیست
    کارت پایان خدمت نیازی نیست
    کارت ملی نیازی نیست پس بر اساس رفرنس اداره مهاجرت کبک لیست مدارک تهیه فرمایید به شایعات و نقل قولهای غلط و چشم هم چشمی که کی چی گفته است و چه مدارکی نیاز است گوش ندهید بسیاری از وبلاگ ها و متاسفانه وبسایتها توصیه های اشتباه و غلطی در مورد ارسال مدارک می کنند با سپاس

  3. سلام.من در تاریخ ۱۰آوریل ۲۰۱۱ فایل نامبر را دریافت کردم.و از زمان حدودی تاریخ مصاحبه ام هیچ اطلاع خاصی ندارم.آیا شما در این زمینه اطلاعی دارید؟ و آیا نامه دعوت به مصاحبه به صورت پست می اید یا ایمیل؟
    ممنون میشم از راهنماییتون

    1. سلام خسته نباشید
      اگر شما دیماند هستید ۱۲ یا ۱۶ امتیازی برای شما باید در ماه چهارم ۲۰۱۲ مصاحبه بیاید و اگر شش یا صفر امتیازی هستید تا ۹ ماه قبل از شما هیچ مصاحبه ای برای کسی نیامده است پس نگران نباشید وزبان فرانسه خود را تقویت کنید

  4. سلام و خسته نباشید.
    من در تاریخ پایان دسامبر ۲۰۱۰ مدارک ارسال کردم و در جولای ۲۰۱۱ فایل نامبر دریافت کردم و مدرکم هم ۶ امتیازی است ، میتونین تقریبی بهم بگین کی نوبت مصاحبم میشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    با تشکر از اطلاعات شما

    1. سلام
      من لیسانس فیزیک و فوق لیسانس فیزیک دریا دارم.۶ ماه سابقه کار غیرمرتبط دارم و ۴ ترم هم بصورت حق التدریس در دانشگاه غیر انتفاعی مشغول تدریس میباشم.(سابق بیمه فقط همان ۶ ماه).همسرم فوق دیپلم مکانیک و ۱۰ سال سابقه کار در کارخانه کشتی سازی دارد.ما ۱ دختر ۳ ماهه هم داریم و سنمان ۳۳و ۳۸ میباشد.ما هنوز هیچ اقدامی برای مهاجرت انجام نداده ایم.اگر من main باشم چه مدرک زبان انگلیسی و فرانسه باید داشته باشیم؟
      با تشکر

  5. سلام؛
    حتماً همگی با خبر شدید،
    بخش فرهنگی سفارت فرانسه از ١۶ یا ١٧ آذر بسته خواهد شد.
    دیگه TCF Q …

  6. سلام
    تاریخ ۳ نوامبر ایمیل ازمون دریافت کردم و تا ۱۲ اسفند فرصت دارم ۳ سوال از خدمتون دارم
    ۱٫نمره زبان من ۷ هست من b1 یا b2 لازم دارم؟اگر b2 باشد و من دو تا را b1 بگیرم قابل قبول هست؟
    ۲٫اگر من ۳۰ بهمن امتحان بدم و با نامه و مدرک ثابت کنم که امتحان دادم و نمره را دیرتر از ۱۲ اسفند بفرستم ایا برای انها قابل قبول هست؟
    ۳٫فعلا گفتند که ا متحان نمیگیرند شما اطلاع دارید که برنامشون به چه صورتی خواهد شد؟ ممنون

    1. رشته شما اگر ۶ امتیازی باشد ب۱ کافی است اگر صفر امتیازی باشید باید ب۲ بگیرید ایم فرم یک ادعا است و روی ان حساب نکنید اما نمره ۷ به معنای ب۲ است
      سوال ۲ قابل قبول است طی یک نامه قبل به انها اطلاع میدهید که من امتحان دادم

      سوال اخر شما نامفهوم است

  7. سلام
    من نمرم رو وکیلم برام ۹ رد کرده و نامه tcf دریافت کردم متاسفانه b2 a2 گرفتم هنوزم جوابی برام نیومده به نظر شما چی میشه ممکن که پروندم بسته بشه؟تا آلان هیچ کس از کسایی که ازشون tcf خواستن نرفتن مصاحبه که بدونید چه طور هستش؟

    1. معمولا ۶ ماه طول میکشد که جواب دهند مشخصات کامل خود را بفرمایید تا امتیازتان را برای شما بگویم ایا ایلتز هم ارسال کرده اید یا نه؟

  8. سلام من ۲۷ سالمه مهندس نرم افزار کامپیوتر هستم با ۳ سال سابقه کار مرتبط که تا زمان مصاحبه بیش تر از ۴ سال میشه , مهرماه مدارکم رو ارسال کردم و هنوز فایل نامبر دریافت نکردم . سطح زبان فرانسه من باید چقدر باشه و به نظر شما چقدر شانس قبولی دارم؟؟؟؟؟!!!!

  9. با سلام و آرزوی موفقیت
    لطفا راهنمایی بفرمایید:
    ۱: من کارشناس بیهوشی (لیسانس ) هستم. عنوان(title & code ) شغلی بنده در لیست مشاغل چیست ؟
    ۲: امتیاز مدرک بنده چند است؟
    ۳: سطح زبان فرانسه باید چند باشد؟
    ۴: چه مدارک جانبی آموزشی و فنی و حرفه ای( مثل دستیاری دندان پزشکی) می تواند برایم امتیاز آور باشد و آیا برای این نوع مدارک سابقه کار هم نیاز است ؟
    با سپاس فراوان

    1. رشته شما صفر امتیازی است
      فرانسه شما در حد ب۲ باید باشد
      مدارک جانبی نظیر فنی وحرف های برای شما امتیاز اور نیست

  10. با سلام ، من و همسرم نوامبر ۲۰۱۰ فایل نامبر را دریافت کردیم . همسرم لیسانس مدیریت بازرگانی و من اقتصاد بازرگانی و هر دو سابقه کاری مرتبط داریم ولی متاسفانه از مصاحبه هیچ خبری نداریم لطفا اگر اطلاعاتی در این مورد دارید ما راهنمایی کنید و اینکه ما حدودا ۱۷ ماه است که خارج ار ایران هستیم آیا این مشکلی ایجاد میکند .
    با سپاس فراوان

  11. با سلام
    من فوق دیپلم ماشین ابزار و۱۱۵۰ ساعت دوره فنی وحرفه ای ۳ سال قبل دیده ام.من در ترجمه به عنوان تکنسین ماشینکاری کار ورشته خودم را معرفی کردم که واقعا هم درست گفتم.ایا واقعا من ۱۶ امتیازی هستم؟ و فایل نامبر هم گرفتم.سطح زبان مورد نیاز من چیست؟
    با تشکر فراوان

    1. سلام دوست عزیز اولا خدمت شما عرض کنم ماشین ابزار در مقطه دیپلم فقط امتیاز دارد و ۱۶ امتیازی است و در مقطع فوق دیپلم امتیازی ندارد و ربطی به فایل نامبر ندارد که فکر کنید امتیاز شما درست است اگر در ترجمه عنوان را غلط ترجمه کرده اید بعدا در مصاحبه با مشکل مواجه می شوید و امتیاز این دسته افراد در روز مصاحبه صفر است باید برای سطخ ب۲ فرانسه اماده باشید

  12. سلام و خسته نباشید.
    من چند هفته ای که فایل نامبر گرفتم اونم بعد از ۸ ماه چون ما پروندمونو داده بودیم سوریه که اونجوری شد و بیه ماجرا…من نمره زبانمو ۷ زدم .رشتمم فوق متالورژی (۰ امتیازی ) به نظرتون ازم میخوان که مدرک ارائه بدم یا نه تا الان که نامه چیزی نیومده.
    ممنون از راهنمائتون

  13. سلام ضمن تشکر ازشما
    من فایل نامبرم ۱۵جولای۲۰۱۱مده رشتم ۶امتیازی هست ونمره زبانم هم ۸زدم
    شما احتمال میدید مصاحبه من کی باشه
    باتشکر

    1. دوست عزیز سلام شما با توجه رشته شما دیماند نیست روی ۱۲ تا ۱۶ ماه دیگر از تاریخ شماره پرونده حساب کنید

  14. من ۲۳ فروردین مصاحبه دارم رشته ام صفر امتیازی است و سابقه شقلی ام گرافیست است. یکی از دوستانم به من پیشنهاد کرد که من سابقه کاری کار در شرکت کامپیوتری بگیرم هم به عنوان مسئول خدمات کامپیوتر هم گرافیست نمیدونم اینکار خوبه یا نه؟؟؟ مدرک کامپیوتر هم دارم ولی مال فنی حرفه ای نیست؟؟

    1. سابقه سوری نگیرید هیچ امتیازی برای شما ندارد و راهی برای اثبات ان هم ندارید از هما نسابقه شغلی خود استفاده کنید و بیمه و فیش حقوقی را با خودتون ببرید درضمن به فرانسه در حد ب۲ مسلط باشد که مشکل گشای شما است از درست کردن مدارک قلابی بیرون باشید

  15. سلام و خسته نباشید
    بالاخره فایل نامبر ماهم اومد اما… از هر دومون مدرک زبان فرانسه و از همسرم که مین است مدرک زبان انگلیسی خواستن و ۶ ماه زمان دادن که ۳ هفتش رو به خاطر اینکه با پست معمولی فرستادن از دست دادیم.
    پرهام جان زبان انگلیسی همسر رو ۲ زده بودیم و فرانسه رو هم ۴ و زبان فرانسه خودم رو ۲٫ حالا که از ما مدرک خواستن همسرم باید آیلتس چه نمره ای بیاره و آیا فقط در همان ۲ مهارتی که در فرمها بوده یعنی listening , speaking باید طبق ادعامون در فرمها نمره بیاره؟
    ممنون میشم سطح مورد نیاز فرانسه هردو مون رو هم بگی.

      1. همسر ۳۶ من ۳۳
        همسرم دیپلم ماشین افزار / ۲۸۰۰ ساعته فنی حرفه ای رشته ماشین افزار/ فوق دیپلم ماشین افزار
        ۱۴ سال سابقه کار بعنوان ماشینکار وتکنسین ماشین افزار با بیمه. فرزند ۲تا ۱۰ و ۱۱ ساله. خودم هم دیپلم هستم .
        مرسی

  16. ممنونم از راهنماییت
    ممکنه که مدارک روفرستادیم و امتیازمون از ۶۳ بالاتر بره ما دیگه مصاحبه نریم؟ کسی با این شرایط بوده که نرفته باشه مصاحبه و مراحل بعد رو انجام بده .؟

    1. خیر همه مصاحبه می شوند به خصوص اینکه باید سطح زبان بیسیک را برای قبولی در کبک برای کسیکه های دیماند است قبول ندارند درضمن ویو شدن امر نادر است

  17. با درود و مهر بیکران
    من ٢٨ سالمه و رشته تحصیلیم مهندسی برق- مخابراته
    مدارکمو اسفند ٨٩ فرستادم و فایل نامبرم مرداد ماه امد، دو تا سؤال داشتم:
    ١- من در فرمهای فرستاده شده زبان فرانسه را ٧-٨ زدم و در امتحان tef ، سطح B1-B2 را آوردم. به نظر شما مدرک زبانم را بفرستم؟
    ٢- حدودا چه ماهی دعوت به مصاحبه میشم؟

  18. سلام رشته من machining teqniqeااست ۱۶ امتیاری یک ادم ار خدا بی خبری به ما کفت ربانتون را B2 برنید ما هم ردیم حالا میبینیم که امتیاراتمون به۶۰ رسیده و مدرک A2 میخواهیم میشه به ما بکوظید افسر ار ما در چه حددی ربان میخواهد ؟

    1. شما باید در حد ب۱ باشید اخیرا فرانسه در سطح مبتدی را مشروط به مدرک می کنند

  19. سلام و عرض احترام .
    من ۳۳ سالم هست و فوق دیپلم کامپیوتر دارم و ۷ جولای ۲۰۱۱ فایل نامبرم آمده. می خواستم بدونم آیا امیدی به دعوت به مصاحبه هست یا نه اگر امیدی هست نمره فرانسه باید چند باشه و چه مدرکی فنی حرفه ای می تونم بگیرم که به دردم بخوره / من برای خودم سابقه کار بدون بیمه درست کردم.
    مرسی از کمک شما

  20. سلام
    من ۲۵ سالمه
    کارشناسی کامپیوتر نرم افزار
    با ۶ماه بیمه
    مدرک b1 فرانسه
    انگلیسی معمولی
    ایا من شرایط مهاجرت رو دارم؟

    1. بلی شما برای کبک می توانید اقدام کنید اما امتیازات شما با نمره فرانسه ۴۵ می شود و حداقل امتیاز برای مهاجرت به استان کبک کسب نمره ۴۹ است اگر شما بتوانید امتحان ایلتز بدهید نمره ۵٫۵ از مهارت شنیداری وگفتاری بگیرید نمره لازم را میگیرید

  21. اگر بیمه من فقط همون ۶ ماه باشه کافیه؟ یا تا روز مصاحبه باید ادامه داشته باشه؟
    مرسی از کمکتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.