خبرهای جدید از مصاحبه های کبک

آخرین اخبار مربوط به مصاحبه های کبک حاکی است:

شنیده می شود که برای چند نفر نامه مصاحبه ارسال شده و مکان مصاحبه هتلی در آنکارا  تعیین گردیده. البته این افراد از کسانی که مصاحبه شان لغو شده نبوده اند و نامه مصاحبه را برای اولین بار دریافت کرده اند.

افرادی به وسیله ایمیل نامه ای دریافت کرده اند که ضمن عذر خواهی یک رفرنس نامبر برایشان ارسال شده که تا زمان دریافت فایل نامبر بتوانند از آن استفاده کنند.

بعضی از کارها با بی نظمی بسیار در جریان است و به بعضی از دوستانی که مدارکشان را در ماه دسامبر ۲۰۱۰  ارسال کرده بوده اند اطلاع داده شده که هزینه را باید بر اساس تعرفه ۲۰۱۱ می پرداختند!!

ارسال فایل نامبرها بدون هیچ نظم و ترتیب خاصی از مونترال ادامه دارد و کسانی که دسامبر گذشته مدارک ارسال کرده اند همچنان در حال دریافت فایل نامبر هستند.

Share

3 thoughts on “خبرهای جدید از مصاحبه های کبک

  1. امیدوارم همه دوستان خوب من که تلاش می کنند برای بهتر شدن و بهتر زندگی کردن این مسیر زندگی را هم به خوبی طی کنند
    اگر باران ببارد، بازمی آیم درون کوچه ی امید و فانوس نگاهم را برایت می فروزانم و از ترکیب دستانم برایت چتر می سازم مبادا قطره ای باران ببارد نگاه مهربانت را ………

  2. یه اتفاق جالب که تو زندگی ام افتاد این بود امسال رفته بودم امتحان فوق لیسانس بدم با خانمی به نام لیلا آشنا شدم گفت که می خواهم اقدام کنم برای کبک من گفتم کبک چیه خلاصه من هم سراسری هم ازاد فوق قبول شدم
    از بهمن ماه میرم دانشگاه برای اوائل مهرماه هم مدارک کبکمو آماده کردم وکیلم نگرفتم و ۲۳ نوامبر فرستادم و ۲۷ نوامبر هم بسته من تو مونترال بود حالا منتظر فایل نامبرم هستم خیلی هیجان دارم به همه بچه های کبکی انرژی می فرستم من مطمئنم هم شما ها هم من موفق می شیم

  3. سلام
    خیلیم خوب،به امید خدا هممون قبولیم،البته باید تلاشم کرد و چیزی که خیلی مهم زبان فرانسه هست. منم تا ۲ هفته دیگه میفرستم مدارکامو.به امید روزی که همه خبر قبولیشون بدن اینجا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.