خواهش دوستانه از خوانندگان

در ابتدا از تمام همراهان سایت تشکر می کنیم و افتخار می کنیم که با ما هستید، در همینجا لازم می دانم از آقای پرهام عزیز که داوطلبانه و دلسوزانه به اکثر سوالات پاسخ می دهند نیز از طرف تیم مدیریت سایت و تمام خوانندگان تشکر و قدردانی کنم.

اولین خواهشی که باید از خوانندگان محترم بنمایم این است که جدا از نوشتن به پینگلیش خودداری کنید چون همانطور که برای عده ای از دوستان نیز به طور خصوصی تذکر ارسال شد، بر اساس رویه ای که از ابتدا برای سایت درنظر گرفتیم اینگونه پیامها حذف می شوند. در این سایت شما می توانید به زبانهای فارسی، انگلیسی و فرانسوی پیام بگذارید و یا مطالبتان را برای درج در سایت ارسال کنید.

دوم اینکه به دلیل حجم قابل توجه پیامهای اسپم اکثر پیامها نیاز به تایید دارند(غیر کسانی که قبلا به عنوان افراد قابل اعتماد تایید شده اند) پس اگر پیامتان در همان لحظه در سایت نمایش داده نمی شود نگران نشوید و آنرا دوباره ( و سه باره و چهار باره و …) ارسال نکنید.

سوم اینکه لطفا یک ایمیل معتبر برای ارتباط با سایت استفاده کنید تا اگر تیم مدیریت سایت لازم دید پیامی را به طور خصوصی برای شما ارسال کند با مشکل مواجه نشود.

چهارم، حتی المکان سوالات خود را در مطالب مرتبط یا بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید تا برای دیگر افرادی که به آن مطلب مراجعه می نمایند قابل استفاده باشد.

همیشه ار دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما مسرور می شویم.

 

موفق باشید

مدیر سایت

Share

3 thoughts on “خواهش دوستانه از خوانندگان

  1. سلام
    از سلیقه متفاوتتان در تهیه مطالب سایت متشکرم
    قبلا هم مزاحمتان شدم و سوالی پرسیدم که متاسفانه جوابش را در سایت پیدا نمیکنم
    لطفا اگر زحمتی نیست(که میدانم هست و شما لطف میکنید)پاسح را برایم emailکنید یا راهنمایی کنید که چگونه جواب بگیرم
    من منتظر دعوت به مصاحبه هستم و با خواندن متن فرانسه اهنگها و گوش دادن به اهنگ توانسته ام قدرت ecute
    خود را بالا ببرم
    اما یکی از بزرگترین مشکلات من این است که باید تمام متنها را از روی مانیتور بنویسم
    چون روی سایت شما راست کلیک نمیشود

    لطفا بگویید برای سرعت بیشتر چه کار کنم و چگونه از متنها پرینت کنم
    با سپاس

  2. عرض سلام و خسته نباشید دارم خدمت مدیریت محترم سایت سلام کبک و تبریک به لیلا خانم وهمسر محترمشان بابت قبولی در مصاحبه از انجایی که من هم در رشته وکالت اقدام کردم برای مهاجرت ودر استانه فرستادن مدرک زبان (TEFAQ) هستم . میخواستم اگر ممکن هست برای یکسری اطلاعات در زمینه کاری جهت مصاحبه در صورت امکان با ایمیل من vankover@yahoo.comتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.